Koronawirus - informacje


Koronawirus

Dbamy o to, by mogli Państwo bezpiecznie korzystać z naszych usług.

Tutaj zamieściliśmy listę wprowadzonych udogodnień oraz aktualne informacje o naszej dostępności.

Udogodnienia wprowadzone przez Grupę Pietrzak w trosce o Twoje dobro:

  • Na terenie naszych obiektów prosimy o używanie masek.
  • Informujemy o konieczności zachowania bezpiecznej odległości od personelu i innych klientów - minimum 2m.
  • Wdrożyliśmy procedurę regularnej dezynfekcji biurek, klamek i innego wyposażenia obiektów.
  • Dezynfekujemy klamki i inne elementy pojazdu, oraz kluczyka - przed przekazaniem ich Klientowi.
  • Uruchomiliśmy możliwość kontaktu online lub telefonicznego zastępując kontakt bezpośredni – na życzenie Klienta cała usługa może być wykonana bez konieczności jakiegokolwiek kontaktu osobistego.
  • Umawiamy Klientów na określoną godzinę – aby skrócić do minimum czas oczekiwania i przybywania we wspólnej przestrzeni salonu.
  • Zachowujemy strefy bezpieczeństwa pomiędzy pracownikami i Klientami.
  • Zachęcamy do płatności bezgotówkowych.
  • Oferujemy możliwość wydania nowego samochodu w domu klienta.
  • We wszystkich naszych serwisach wdrożyliśmy usługę „door to door”. Wykonaj serwis swojego samochodu bez wychodzenia z domu.  Usługa przeznaczona jest w szczególności dla osób starszych. Warunki usługi ustalane są indywidualnie.
  • Nasze pojazdy w salonie, zastępcze oraz testowe są stale dezynfekowane.
  • Istnieje możliwość ubezpieczenia samochodu bez wychodzenia z domu.
  • We wszystkich naszych salonach istnieje możliwość zrealizowania całego procesu serwisu i zakupu samochodu bez wychodzenia z domu.
  • Wszystkie samochody naszych klientów po wykonanej usłudze serwisowej są dezynfekowane.
  • Pobierz wskazówki dla klientów - Kliknij
  • Umów się na wizytę serwisową za pomocą formularza RSHOP: Kliknij

 

Komunikat


Szanowni Klienci,

W związku z sytuacją związaną z pojawieniem się na terytorium Polski koronawirusa, uprzejmie informujemy, że we wszystkich naszych salonach i serwisach stosujemy się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia, a także dla Państwa bezpieczeństwa i wygody, większość spraw można załatwić drogą telefoniczną lub mailową. Nasze wszystkie salony i serwisy pozostają do Państwa dyspozycji.  

Kontakt do Oddziałów:


Renault Oddział Katowice:

Tel: (32) 603 21 00

e-mail: [javascript protected email]

 

Renault Oddział Świętochłowice:

Tel: (32) 603 21 00

e-mail: [javascript protected email]

 

Renault Oddział Jaworzno:

Tel: (32) 603 21 00

 e-mail: [javascript protected email]

 

Renault Oddział Rybnik:

Tel: (32) 793 73 33

e-mail: [javascript protected email]

 

Renault Selection (samochody używane): 

Tel: (32) 797 34 39

e-mail: [javascript protected email]

Godziny otwarcia:


Renault Oddział Katowice:

Salon:

Poniedziałek – Piątek 09:00 – 18:00

Sobota – 09:00 – 14:00

Serwis:

Poniedziałek – Piątek 06:00 – 21:00

Sobota – 09:00 – 14:00

 

Renault Oddział Świętochłowice:

Salon:

Poniedziałek – Piątek 09:00 – 18:00

Sobota – 09:00 – 14:00

Serwis:

Poniedziałek – Piątek 06:00 – 19:00

Sobota – 09:00 – 14:00 

 

Renault Oddział Jaworzno:

Salon:

Poniedziałek – Piątek 09:00 – 18:00

Sobota – 09:00 – 14:00

Serwis:

Poniedziałek – Piątek 09:00 – 19:30

Sobota – 09:00 – 14:00

 

Renault Oddział Rybnik:

Salon:

Poniedziałek – Piątek 07:00 – 18:00

Sobota – 09:00 – 14:00

Serwis:

Poniedziałek – Piątek 07:00 – 19:00

Sobota – 09:00 – 14:00 

 

Renault Selection (samochody używane): 

Salon:

Poniedziałek – Piątek 09:00 – 18:00

Sobota – 09:00 – 14:00

Dobre praktyki higieniczne:

W tym trudnym czasie bardzo ważne jest przestrzeganie dobrych praktyk higienicznych. Zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) są jasne. Wszyscy musimy dbać o:

  • Właściwą higienę rąk.
  • Higienę kasłania/kichania.
  • Ograniczenie przez pracowników bliskiego kontaktu z każdą osobą, która ma objawy chorobowe ze strony układu oddechowego (kichanie, kaszel).
  • Wykluczenie z pracy wszystkich z ww. objawami.

 

Informujemy, że wszyscy Pracownicy Grupy Pietrzak muszą myć ręce:

  • Przed rozpoczęciem pracy.
  • Przed kontaktem z żywnością.
  • Po zajmowaniu się odpadami/śmieciami.
  • Po zakończeniu procedur czyszczenia/dezynfekcji.
  • Po skorzystaniu z toalety.
  • Po kaszlu, kichaniu, wydmuchaniu nosa.
  • Po jedzeniu, piciu, lub paleniu.
  • Po kontakcie z pieniędzmi.

 

Apel do Klientów


Osoby, które przebywają w punktach dealerskich powinny zawsze pamiętać o tym, że są współodpowiedzialne za zdrowie swoje i innych osób. Apelujemy, aby w miarę możliwości unikać przebywania w miejscach zatłoczonych, utrzymywać odstępy w kolejkach, pamiętać o myciu rąk oraz higienie kichania i kasłania oraz unikania niepotrzebnego kontaktu z powierzchniami roboczymi i pieniędzmi.